Igår spådde jag mig



Jag hade varit lite tveksam till hurvida det stämmer eller ej men mycket stämde faktiskt.

Hon berättade bland annat:

  • Hur killen jag dejtat såg ut (spooky)
  • Att jag kommer få ett lyckligt kärleksliv, allt vad jag önskat mig (ja hoppas kan man ju alltid)
  • Att jag inte är nöjd över min boendesituation, men att den snart kommer ändras
  • Att jag kommer göra en massa småresor
  • Att jag snart kommer göra en längre resa (som någon förövrigt var lite emot)
  •  Att jag har en vän som kommer svika mig, som är falsk (låter ju inte sådär positivt)
  • Att min lillebror kommer få barn inom 2 år, eller nån i familjen (ja eller hur haha)
  • Och att min morfar bryr sig väldigt mycket om mig och alltid frågar om hur jag mår (och det gör han jämt också)
Hon spådde med en gammal kortlek, ingen tarotkortlek som man hade väntat sig!
Det kändes verkligen som hon lyckades pricka in en hel del sanning, men man ska förstås ta det hela med en nypa salt.

Nu: Fara till morfar
Sen: Ringa till Hotell Edström om intervjun
Senare: Tantgympa och packa

Det blir föressten Ume ihelgen ändå, Intervju och dans imårn och så umgås med Linda på Lördag kväll. Så helgen blir nog ganska så lyckad ändå :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback