Helgens bravader

Spenderade som sagt helgen i Ume!

Fredagen:
Kom till Ume vid 12, först gick jag på stan lite och shoppade en assnygg röd klänning på Gina :) som jag sen hade på dansen (ska ta en bild på den sen och lägga in). Sen kring 14.30 var jag på intervju på Brukarkooperativet, kändes gå jättebra. Tjejen som jag isåfall skulle va assistent åt, det var hon som intervjuade mig och hon verkar jättetrevlig och rolig. Skulle va jättekul om jag fick jobbet! Sen for jag till Hanna och vi fixade oss inför dansen. Sen blev det tacobuffé på Balder. Dansen var riktigt kul ändå, det var Zlips på Ersboda. Dock alldeles för mkt tjejer och för lite killar. Men efter pausen hade jag supertrevligt (varför är det alltid roligare efter pausen?)
Sen då vi kom hem låg jag och hanna och snackade till typ fyra eller nåt

Lördagen
Jag och Hanna for till Strömpilen en sväng och sen for jag till Linda och Simon och åt gomiddag. Ungsgrillad kyckling, ungsbakad potatis, rotfrukter och salsasås. Grymt gott! Sen såg vi Narnia, Prins Caspian och åt massa godis..riktig myskväll!

Söndagen
Var tänkt att jag skulle åka med 08.20 bussen, men så körde den ifrån mig och två andra. Fatta vad drygt, det stod att den skulle gå ifrån ytgång 2 men så¨går bussfan från utgång 9 istället-. Så det var bara att stanna till klockan sex, fatta vad drygt. Ingen hade tid med mig heller, Linda jobbade, tesa kunde inte och Hanna var tvungen att plugga. Gick runt och strosade i affärer och sen blev jag bjuden på middag hos Linda och Simon på eftermiddagen då de kom hem!

Men helgen har trots allt varit riktigt kanonkul, hoppas bara jag får jobbet. I såfall får jag börja jobba i december nångång!

Nu: Datanörda lite till
Sen: Gå o sussa så man är utvilad imårn då morfar ska hårdköra med mig (ska hjälpa han med massa saker..)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback