Fy sjutton vad tantgympa är jobbigt!

Kanske är det egentligen jag som har dålig kondis?
Eller ännu bättre, jag tog i så mycket att jag inte kunde bli annat än trött?

Det sistnämda alternativet kan man ju hoppas på iallafall :)
Kul var det hursomhelt, Moas mamma är ju grym som "instruktör" hon är så glad och hurtig att man blir extra peppad, och billigt 30 kr/gång eller 150 för en termin! Lite billigare än gym iaf, haha :P

Jag har beslutsångest! Vad ska jag packa? (Varför ska det alltid va samma problem?)




Kanske ska jag ha denna outfit imårn på dansen, det enda tråkiga är ju att jag redan haft det på dans en gång..Men det var ju typ i September så borde ju int spela så stor roll precis haha! Och locka håret ska jag också göra, ME LIKE :) (Ps: såg lite rolig ut i facet..men ni överlever nog ändå)

Nu: Packa och se Gossip Girl (har blivit beroende)

Ni får hålla tummarna för mig nu att intervjun går bra imårn :) Men det gör det nog, får uppdatera mer om helgen på söndag då jag troligtvis kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du är kanonsnygg i den outfitten =) Ha en underbarkväll! o dansa lite för mig med :) Kram

2008-11-15 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback