Fredag

Idag är det fredag, en hel vecka har gått!
Har väl int gjort sådär jättemycket, meen jag har iaf sökt en massa jobb och igår ringde jag VING, pratade med Jonas. Han tyckte det var kul jag ringde, fanns inga lediga tjänster just nu. Hade tydligen kommit upp några stycken men dem hade de tillsatt internt, dem som hade jobbat som guider förr. Han lät andå positiv, men inget nytt. Absolut senast jobb i februari- April.

Så vi får se vad som händer, är iallafall GALET sugen att börja jobba som guide.

Ikväll blire 3 h jobb på Solbacken 18.00-21.05, men jag är helnöjd måste få nåt att göra så det är perfekt! Missar dock IDOL, men mamma får väl spela in =)

Nu ska jag se Gossip Girl

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback