Farsdag

Inte så lätt att fira min far, då han bor söderut. Men ringde och grattade honom, samt skickade ett kort såklart!
Lite synd att jag inte träffar han så ofta, men så äre tyvärr!

Idag har jag städat (är typ klar med mitt rum som tog ca 1 vecka att städa pga att jag inte orkade slutföra)
Sen ikväll har jag umgåtts med Tesa, det blev en kväll framför tv:n och käkade massa godis = perfekt söndag!
Vi hade skittrevligt, som alltid och såg:
  • Reservation Road, Drama, helt okej film om en smitningsolycka med dödlig utgång.
  • Zappade mellan Ensam mamma söker, och Andra Avenyn (det sistnämnda eftersom Tesa tycker det är så himla bra..men jag är mer tveksam. Det är ett program som man ser då man int har nå bättre för sig ungefär..)
  •  Parlamentet, så jäkla bra. Så himla roligt, fattar inte hur jag kan ha missat att se det? Har typ kollat en gång förut ungefär.. Blir ett måste hädanefter!

Imårn: Tandis i Pite, hoppas jag snart blir av med rälsen.

De ringde från Edströms, och ville träffa mig ikväll. Men så sa jag att det inte gick. Han skull höra av sig sen då det dök upp ett tillfälle när han kunde träffa mig. Hoppas det går vägen, så slipper jag A-plog!




Soran Ismail, lätt roligaste komikern i kvällens Parlamentet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback