Ben & Jerry's



(Såna här söta chokladfiskar finns i glassen)

Det var tänkt att jag skulle försöka vara nyttig. Jag och mamma skulle fara på vattengympa, men så orkade vi inte och käkade massa glass istället (var hur sugen som helst). Himla gott var det då iallafall

Andra dagen på intro, gått jättebra! Börjar kunna rutinerna nu, ska bara fara imårn också sen börjar allvaret på söndag (ska jobba 8-20, så jag missar skyltsöndan och möjlighet att festa på lördag..attans,, men bra med jobb). Det är ganska stillasittande jobb, men riktigt trevlig personal (man är alltid 2 personer så det är ju positivt)

Sen var jag på Solbacken 2 1/2 h, pga de hade gruppträff. Himla kul att träffa alla igen, dock lite för kort tid bara!

Nu: Gå o sussa så jag orkar med imårn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback