13.34..stod det på klockan då jag öppnade ögonen

haha helt galet, jag som bara skulle sova till 09.30. Men nu är jag helt död idag istället, har sovit ca 13 h i natt, och det är på TOK för mycket!

Idag har jag då inte hunnit med så mkt, slappat framför tv:n och bestämt mig att imårn är dagen då mitt liv måste ta en vändning (Idag orkar jag inte anstränga mig ett skit hahaI)

Var ju hos Tandis igår, och det lät hoppfullt ändå (jag behöver nå inte ha rälsen tills jag blir 84 år som jag tidigare trott utan jag har bara några ynka månader kvar, oh yeah..snacka om skönt)

Ringde Spå-Gun nyss, och jag ska dit imårn kl 15.00..spännande =)

Föressten har jag nog bestämt mig ang Umeå, jag skiter i det. För om jag skulle få jobbet där skulle nog min dröm försvinna, det skulle nog inte bli nåt guidejobb för mig, och det skulle jag aldrig förlåta mig själv för. Det får nog lov att bli A-plog trots allt, eller ännu bättre om jag får jobba på Edströms här i Arvids (om han int hört av sig imårn ska jag ringa honom)

Nu väntar en långpromiss med mamma, kanske man vaknar till liv då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback