Sjukt partysugen!

Jag måste nog gå ut idag, var länge sen sist och nu är jag verkligen astaggad!

Idag har det vart SJUKT VARMT. Har tom brännt mig lite på armarna, och inte var det ju heller nån höjdare att stå ute i gassande sol i 7 1/2 h. Har stått på SM i Maskin i Eksjö.
Jag lärde mig då nåt om maskiner iaf, så om ni har några frågor om Splitterskyddade Grävmaskiner eller Splitter & Minskyddade lastbilar eller fordonsmattor så äre bara att FRÅGA (men helst inte, så slipper jag haha ;) )

Förutom jag & Börta så var det ett befäl där och 2 vpl (en av dem var riktigt het måst jag säga)

Imårn blir att stå där 2 h med! Men det går nog bra, dock vare inte sådär jättekul att stå där men helt okej ändå, man har ju ett tacksamt jobb!

Nu: Duscha och fixa mig
Sen: Gå på Hemköp och köpa en Delicato boll (vart sjukt sugen)
Senare :  Se Körslaget (sista gången)
Sist Och så ska jag ut såklart, Peter Siepern kommer till Eksjö haha!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback