Gårdagens..

image109

Ny klänning från Gina, end 249:- ett riktigt fynd som jag är helnöjd med..
Och mina älsklings-guldheels från Din Sko (tror de kostade ca 400 spänn)
(Ser lite skum ut i facet på bilden lär tillläggas..men det får tålas)

Idag mår jag sådär, Lite illa mår man allt! vaknade relativt tidigt (08.15) Men det blir så instängt i lägenheten att man höll på dö.
Har jag ågren från igår? Nää, jag gjorde ju ingen skandal.. Ute blev det 4 öl och innan hade jag druckit 2 cider och ett vinglas. 

Stackars Lumpen-tjejen som fick höra denna kommentar
-"Varför sitter du och snackar med en sån där tönt till kille" sa en Kille till mig och syftade på mig och Emma som hon heter..Men visst hade hon killig stil och kortklippt hår och i fyllan ser man int så stor skillnad kanske..

Nu: Äta frulle
Sen: Gå på promiss
Sist: Kl 13.00 jobba på SM i Maskin i ca 2h = stå och glo i 2 h eftersom det int lär komma mkt folk!

Hejs

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin klänning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback