Sjukt trevliga kvinnor

Hade tänkt skriva tanter, men så kom jag på att de trots allt är ju max 45- 50..så då är man kanske int tant?
På min engelska kurs.
Man blir som bara glad av att prata med dem :)
Kita och jag brukar nuförtiden alltid följas påväg hem och stod sen ett bra tag och bara snacka!
Snacka om att vissa känns som de kunde vara i ens egen ålder.
Hoppas man själv blir sådär när man blir gammal.


Idag var ja i Tranås och föreläste, Min orienterarförmåga är ju int alltid den bästa. Jag hamnade då fel, och hade ca 20 min till föreläsningen skull börja. Jag var på nån miniväg och ser en tjej stå vid busshållplatsen. Jag stannade och frågade om vart skolan låg. Hon skulle tydligen dit, så hon hoppade in och guidade mig. Snacka om Tur, annars hade jag väl aldrig hittat (kartan som jag hade var typ sämst dessutom)


Nu ska här pluggas engelska, har ju prov på Onsdag!


Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback