Nej, jag har int glömt bort min blogg!

Jag har bara int haft tid att skriva.

Hela v.8 var jag i Alingsås och föreläste, sen kom mina kusiner o hälsade på o sen for jag till Alingsås igen. Så har knappt vart nå på datorn alls.

Ja Hanna och Linda var ju och hälsade på hur kul som helst. Här är en kort sammanfattning vad vi gjorde:
På fredan var vi o kollade i affärer i Jönköping,
På Lördan hittade vi två larver så vi var tvungen att storstäda (men vi hade fått med dem utifrån) sen slappade vi och såg melodifestivalen.
Söndan drog vi till Katthult, Bullerbyn och Astrid Lindgrens värld (Hur mysigt som helst..man blev som ett barn på nytt haha)
Måndan jobbade jag och de pluggade. Jag o Linda sprang 5 km. Sen hade jag föreläsning på eng, gick väl sådär. De tyckte de va bra (eng-gruppen) men jag kände att de kund gå bättre.
Tisdan spöregnade det. Men jag o Linda trotsade regnet och gick på långpromenad. Sen så for vi runt i Eksjö lite och hade de trevligt.
Sen åkte de hem på onsdan och jag drog till Alingsås.
Under tiden de va här hade vi sjukt roligt och fikade sjukt mkt (Måst lägga mig i hårdträning nu tror jag)

Här kommer några bilder från deras besök hos mig:





Igår shoppade jag i Borås och Jönköping, köpte ett linne, ett par pumps (de var så snygga att jag int kund hålla mig och så var de 20 % rabatt på Wedins) och ett par jeans på H&M (bruka aldrig hitta de där men de var jättefina)
Sen storhandlade jag också på Willys, måst sluta småhandla de går grymt mkt pengar.

Ikväll blir de kanske dejt, annars drar jag nå o festar. (Träffade han i onsdags..så de blir en andra dejt isånafall)

Nu ska jag fara o simma & sen diska o städa!

Pusshej





Kommentarer
Postat av: gabbe

hörru jag har fått jobb i sundsvall så jag har flyttat hit/dit.. haha bor där numera.. så nu måste vi verkligen ses snart. för nu bor vi inte sååå långt ifrån varandra ;) kiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback