Hos pappa

Har vart hos pappa ihelgen.
Var trevligt, dock mindre trevligt att Donna (hästen) ska va en sån j-la tjurskalle och skena och ha sig.
Aja men de gick ju bra iaf. Synd att man inte kunde rida lite oftare, då skulle hon nå få i sig lite lydnad.
Men söt är hon iallafall.

Lena och Chrille fyllde år så har ätit en massa bullar (jag & pappa bakade i fredags) och tårta och igår for jag pappa och Lena och åt på kinarestaurang..Grymt gott. Friterade bananer är bäst :)

Kom på igår att jag har ju engelska prov på ons..icke bra!
Läste en engbok på tåget, gick tyvärr gode sakta typ 3h för att läsa 20 sidor ung (OCH jag överdriver INTE)

Nä kanske man skull försöka sova så jag orka hålla föreläsning imårn!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback