Denna månad har jag verkligen stor shoppat

image96

Älskar skinnjackan, Rock and Blue  (1495:-)
Peace tröja från Gina 99:-
Blommig sjal,  Vero Moda ca 99:-
jeans H&M 300:-

Där i bakrunden ser ni hotellrummet som jag bodde på på Gotland, hur mysigt som helst. Man har gode lyxigt jobb, och imårn åker vi till Åre och ska "jobba" haha ;) sen får jag komma hem :)

Nää, ska ta tag i packandet och så jag hinner se Grey's om en kvart! De lär ju int bli en tidig kväll som jag först hade tänkt.. och så måste tvätten upp!

Nää ni får ha de så bra, Glad Påsk!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: mallan

men snyggiiiiiing ;)

2008-03-20 @ 00:00:59
Postat av: Pernilla

fan,va snygg skinjackan var. Jag vill också ha !!

2008-03-21 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback