1 God Nyhet!

Det va en som ville ha min lägenhet, så jag fick säga upp den till sista maj :)
Så nu slipper jag betala för juni, känns ändå skönt. Egentligen kanske man skull fara en sväng utomlands (sista minuten) då man är ledig en vecka :) nån som vill följa mig?

Engelska provet idag gick prima, kändes gode lätt ändå!

Synd att man missar studiebesöket på Lv6 i Halmstad..suck.
Ska till Alingsås istället och föreläsa..men så äre ibland. Vi hade bokat hotell och allt innan vi fick veta att de skull bli studiebesök.

Snart är de påsk :) fan bara en vecka kvar..då blire Åre :)
så nice samt hem :) Åh jag längtar hem till mamma, lillbrorsan, släkten och alla kompisar!

Igår var de värsta skumma gubben och terrade mig, plingade som en TOK och ryckte i dörren. Tro ni jag öppnade? Icket, jag satt och var skraj typ!

pusshej








Kommentarer
Postat av: gabbe

jag är på för sistaminuten resa ;)

2008-03-13 @ 12:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback