Vissa tanter & gubbar är bara för söta!

Trivs hur bra som helst med jobbet!
Visst gör man små misstag som att försöka ta ut tänderna på folk som har riktiga tänder och koka tjock välling.
Men man får sig ett gott skratt iallafall!

Var tänkt att vi skull fara till Stadsfesten i Skellefte, men blev inge sånt!
Blir grillning ikväll (korv och pinnbröd) samt så blir det ev utgång imårn (Ida H fyllde ju år i torsd)

Är så trött, är fint väder. Borde ut och njuta men jag ork int just nu! Dessutom måste jag ta tag i träningen snart innan jag väger 150 kilo (nja har väl int gått upp nå men de lär ju hända om jag fortsätter fika som en galning)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Malin

HEj mia! (:

Kul att hitta din blogg..

Höll på skratta ihjäl mig då jag läste detta inlägg. om löständerna som inte var löständer HAHA!!=) Hoppas allt är bra med dig.. kramar /malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback