Vad händer sen då?

image69

Just nu har jag planer på att söka till Reseledare (Men självklart efter jobbet som skolinformatör)

Tror jobbet skulle vara som gjort för mig, verkar jäkligt kul!
Såg ni Reseledarskolan, som var på 2:an för nån vecka sen?
Snacka om att jag blev taggad!

Är hos pappa i Uppsala just nu! På onsdag börjar jag om jobbet, imårn måste bara biljetterna fixas. Snacka om drygt, har suttit flera timmar och int lyckas få tag på nån som kunnat skriva på min resebeställning PÅ MIN FRITID dessutom..Drygt!

Idag följde jag med Lena på en föreläsning om Hälsa och Motion, jag måste ta tag i mitt liv nu snart igen.
På en månad har jag typ tränat 3 dagar totalt och SULLAT på heltid (jag som bruka va nyttig och träna jättemkt)

///Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback