Åre Nästa

image73

Yes det blir att Åka till Åre över Påsk.
Ska dit och jobba, haha vad vi ska göra återstår att de..
Kanske åka runt i backarna med uniform och försöka få folk intresserade av Försvaret!
Int helt fel att få gratis resa till Åre, boende och liftkort (Inte fy skam int)

Va och simmade idag..iddes bara 40 min.
Var värsta skumma gubben där som kollade på mig HELA tiden (jag skojjar inte)
Tillsist frågade han;
- Så du har lät dig simmat?
Jag bara "Öh, ja jag är FAKTISKT 20 år, och har kunnat det typ Länge"
haha vilken efterbliven människa!

Tittade ni på Gossip Girl?
Visst är Dan sjukt snygg?
Serien var väl sådär...

image74

Han i Mitten såklart (fast bilden var int snyggast menmen)


//Mia


Kommentarer
Postat av: gabbe

så du ska till åre? ett gäng från jobbet ska dit från SPP pensionsbolaget.. haha! ;)

2008-01-29 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback