Vilse i skogen

yes jag sprang lite vilse där tvärt, haha!
Skulle springa 7,5 km spåret o hade aldrig gjort de förut här..haha så jag missade att man skull svänga så de blev ca 1,5 km extra (Men egentligen vare ju bara bra) Gick bra idag med, ha börjat tycka de är kul att springa igen.
Fick dock lite ont i vaderna o knäna men jag sprang typ hela tiden ändå! :)

Sen for jag en halvtimme på gymme och tränade mage!

:) Ikväll har jag mest slappat & sett tv och käkat lite välförtjänt godis :)

Imårn blire vattengympa klockan sju på morron med tanterna & gubbarna :) haha

pusshej

Kommentarer
Postat av: malin

haha jag veeeet! alltid varit singel på skitdagen också.. syrran har varit i piteå med ida nu två dagar och värvat folk till lumpen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback