Patetiska Kvinna!

Seriöst, den där störda kvinnan som frågade mig om pengar för några månader sen FRÅGADE IGEN!
Denna gång hade ja civil kläder och kom ut från grindarna (jag pratade för övrig i telefon)
Hon- Hej hur är det?
Jag glatt (kom int att tänka på att de va hon först): Ja de är bara bra, sj då?
Hon- Jaa...Har du 20 kronor? (samma summa som sist)
Jag- Nää tyvärr

Denna gången kund hon int säga "Men du är ju militär..ni är ju rika haha"
Nää, tänk om man skull bli så tragisk & patetisk.

Sen då jag kom in i trappuppgången höll jag upp dörren till en gubbe som kom bakom mig
Han- Visste du att jag bodde här?
Jag- Nej, men jag såg att du kom efter mig. Har typ int sett nå grannar alls.
Han- Bor du på 3:e våningen?
Jag- Ja, jag bor längst upp
Han- Du hoppar väl int ut genom fönstret?
Jag- Nej, jag brukar int göra sånt!
Han (förmanar mig)- Nej de ska man inte göra, gör det aldrig. Det är farligt. Hoppa inte ut genom fönstret
Jag- Nej, det har jag inte tänkt heller. Du behöver inte vara orolig,

Till saken hör att en tjej ramlade från sin balkong på 3:e våningen i Eksjö nånstans och dog (väldigt tragiskt) Frågan är om gubben var senil & trodde att de var jag som hade "hoppat" från 3:e våningen, eller så var han bara söt och brydde sig om mig. För int ser jag väl ut som en sån som skull hoppa ut genom fönstret!?


Pusshej


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha intressant folk det verkar vara där nere! ;)

Postat av: Mia

haha ja jag vet de är skitskumma, jag bruka undra vart jag hamnat egentligen ;)

2008-02-08 @ 15:16:43
Postat av: malin

haha! :) vad händer i
helgen?

2008-02-09 @ 15:44:39
URL: http://gabson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback