Mässan i Vimmerby

Blev lyckad, men jag blev ju gode uttittad och fotograferad pga att jag var Grönmålad.
Helikopterflottiljen var med där (Therese, en framtida helikopterpilot och en färdmekaniker)
Så vi kanske var lite överflödiga, stod i en jäkla korridor och trängdes!

De var väl mest halvintresserade personer, man blev ju lite irriterad på nåra som int ens visste vad Svensk medborgare var så man va tvungen att prata bebisspråk bara för att de tillsist skull förstå. Men så vare ju nåra jätteintresserade personer, de ville tom att ja skull komma och infomera om hur det är att va Kvinna i försvarsmakten (Börta blev lite avis att int han fick va med, och erbjöd sig att sätta på sig peruk..men de var inte så nöjda med de förslaget, haha)

Idag har jag annars tvättat, hade tänkt träna men jag orkade helt enkelt int!
Men imårn blire att springa igen, Är sjukt taggad :)

Nää nu har Grey's börjat om igen :)

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback