Måndag

Idag har jag hållt på o skriva en broschyr hela dan om helikopter- och stridspiloter.
För vi ska på Mässa i Vimmerby på onsd och då ville de veta mer om det!

Annars for jag o sprang 5 km, jag stannade int en enda gång utan hade bra tempo hela tiden.
Hade kunnat springa längre egentligen, blev inte så väldans trött, får kanske ta 7,5 km spåret nästa gång.
Enda fördelen med att va härnere är ju att de är lättare att springa då he int är halkigt!

Sen var jag på gymmet ca 1/2 h och tränade mage & rygg!

Nä nu ska jag ta fram engelska böckerna och plugga en stund!

Ha de fint!

kram

Kommentarer
Postat av: Lasse

fan.. du är ju sjukt duktig mia!=) Du borde vinna nåt pris! hehe

ha d!

2008-02-11 @ 23:51:19
Postat av: Mia

haha ja vet ;)

2008-02-12 @ 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback