Lång Dejt!

Yes, idag har jag vart på dejt!
Var jättetrevligt faktiskt, vi fikade först på Lennarts (han bjöd...pluspoäng där)
Vi var där ca 1 1/2 h, sen for vi till mig där vi spelade en massa spel (A-Ö, Vem där samt Twister!

Var riktigt skoj faktiskt, han var riktigt trevlig och var dessutom med intresserad att bli reseledare!
Haha och han har tänkt börja samma kurs som jag, Eng B alltså!
Sen käkade vi hasselbackspot, beasås o röd vins marinerad fläskfilé, käkade marängswiss och såg Melodifestivalen (Men att den där skumma kvinnan Suzzi Tapper gick vidare till andra chansen och att Christer Sjögren gick vidare till finalen..borde ha blitt Velvet ist)

Nää de blev en lyckad lördag!

Imårn blire engelska plugg samt buggkurs!

Ciao

Kommentarer
Postat av: malin

nej men vad säger du ? dejt? ;) ska ni ses igen ? :)puss

Postat av: Mia

ja jag tror de iaf :)

2008-02-10 @ 21:11:34
URL: http://miiaaaa.blogg.se
Postat av: malin

chill ;)

2008-02-10 @ 22:09:04
URL: http://gabson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback