Ute i spåren

Ikväll blev det skidor för hela slanten! Jag och Karro for till Rymmarstadion och åkte en sväng! Himla kul att träffa henne, det var typ ett halvår sen sist!

Härligt och skitmysigt, (men gu så jobbigt). Särskilt jobbigt var det för att jag insåg att brorsans skidor inte alls var såna som ej behövde vallas.  Så det gick väldigt trögt i pa på för det var knappt nåt glid.
Men fick ju bara ta i mer= Mer träning



Men trots att glidet inte var nå bra så var vi Glada (och trötta) ändå!

Sen har jag träffat världens bästa Hanna hos mormor och morfar, man blir alltid lika glad då man träffar henne!
För första gången på väldigt länge ser mitt rum välstädat ut, måste verkligen fortsätta i det spåret. Fattar inte varför man orka ha stökigt, man mår ju bara dåligt av det!

Imårn blir det Pite, för att fara till tandis och sen så shoppa såklart. Blir nog mest till mig själv, har köpt de flesta julklapparna redan!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback