Längtar tillbaka till skolinfotiden

Fatta vad bra man hade det!
Få betalt för att berätta om bland det roligaste man varit med om hela dagarna: Lumpen!

Visst var man jäkligt less vissa dagar, och tänkte "gu så jobbigt idag ska jag snacka om samma sak som jag konstant gjort i 9 månader". Men nu kan jag inte se varför jag ens klagade, det är lätt bland det bästa året jag har varit med om. Trots att jag bodde 130 mil hemifrån, och knappt kände en kotte där (men jag lärde känna folk efter ett tag iofs)

Sedan var det ju inte helt fel heller med:
  • Åre-resan under Påsken
  • Få bo på massa finfina hotell med goda hotellfrukostar
  •  2 Gotlandsresor
  •  Några gratis hemresor
  • Stockholmsutbildningar med alla dessaunderbara människor
  • och få möjligheten att se sig runt om Sverige och kolla in Sveriges regemneten (det är inte alla som har fått det)

Här kommer några bilder från tiden som skolinformatör på Ing2 i Eksjö
!


Jag iförd M90/Lätt i min fina lägehet i Eksjö!


Söta Emma på besök hos oss på Ing2


På Event i Åre, blev dock mer skidåkande än informerande (Men vi klagade inte)


Jag målade mig inför en utbildningsmässa i Vimmerby!


Fina Katrine och Pia. Det blev enhel del fest också, och jäkla kul hade vi =)


Jag och Börta for och kollade in Emmas och Stenstures föreläsning! (Mycket skiljde sig i våra föreläsningar men eleverna fick i bådas föreläsningar köra tävlingar och prova på utrustningen som var höjdpunkten)


Jag utanför Visbys Ringmur, när vi var på Gotland och föreläste


Min föredetta Kollega, Börta! Här var vi ute och kollade på skjutningar :) (man blev sugen själv..trist att bara få kolla på, men vi fick iallafall agera figuranter)


När vi var och kikade runt :)

Om man kunde spola tillbaka tiden, så skulle jag NJUTA mer av vilket underbart jobb jag hade! Lätt bästa jobbet jag någonsin haft! Får se om reseledarjobbet klår skolinformationsjobbet!?

Det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback