En toppenhelg

Fredag:
På eftermiddagen for jag och fikade med Anna, som jag jobbade med på Torget för typ 100 år sedan. Riktigt trevligt vare, hon är kul hon Anna! :)
Sen på kvällen for jag till Pernilla, där vi såg IDOL och drack massa massa vin! Vin är farligt, vi drack en vinare var och blev ganska glad i hågen. Himla trevligt var det iallafall, och sen att Kevin vann gjorde ju att kvällen blev helt toppen.

Lördag:

Mådde ganska pyton, efter allt vin kvällen före. Kändes som jag gick i en dimma hela dan. Sen på kvällen for jag och Pernilla och såg på Lucia, mysigt men jag vart tyvärr lite missnöjd över framträdandet (inte det bästa man hört precis)
Sen for jag hem och gjorde mig iordning, for och träffade Ida H och for till Rebecca för förfest. Började dricka ganska sent, men det var bra för jag drack precis lagom mycket (och bara cider och öl så jag mådde prima sen) Sen blev det Lappis, var en riktigt kul kväll och sen så var det ju ett plus att var ju en riktig heting där också ;)

Söndag:
For med Pernilla på Greya och åt varm macka, sen gått och kikat i en massa affärer. Vi for en sväng till Akkavare också och kikade in hennes och Peters nya hus, Pernilla är skeptisk men jag tror att de kommer att få riktigt fint & mysigt då de renoverat upp :)


Såhär såg jag ut igår då jag gick ut, där ser ni hur mitt hår ser ut numera som är mörkbrunt iställetför ljusbrunt. Jag hade dock inte olika skor som jag har på andra bilden haha, utan där provade jag bara vilka som passade bäst (det blev de mörkblåa) Har insett att jag behöver nya skor (var aslänge sen jag köpte nya)

Nu: Börja med mat kanske?
Sen: Bara ta det lugnt

Kommentarer
Postat av: Natalie

Gud vad fin du är!

2008-12-14 @ 18:38:03
Postat av: ida

Gud så snygg du är! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback