Pappa i Jönköping

Kändes typ skumt att pappa stod och väntade på mig på tågstationen i Huskvarna
Men kul var det!
Han har jobbat ett tag och kört buss, och körde ett div 1 fotbollslag till Huskvarna.

Vi for till A6 köpcentrum i Jönköping, for och fikade (räkmacka..grymt gott)
och tittade lite i affärer, jag köpte ett armband till Ipoden att ha då man springer. Kunde dock tyvärr ej köpa orginal eftersom min Ipod är för gammal och de finns numera bara till de nyaste modellerna..typiskt. Sen ett par hörlurar (mina var trasiga), en tesil och 3 kylklapar( jättekul va?)

Nu ikväll har jag mest sett Tv och slappat.
Imårn väntar jobb och Engelska..suck och Börta är ledig!
Aja nu ska jag se Prison Break..jag vet jag är Tvnörd just nu för tillfället!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback