Jobb :)

Fick jobb på Solbacken, ringde igår och frågade. Blir 6 veckor..sweet då får man lite semester också :)
Pappa tycker jag ska söka till Väktare..men jag vet inte om jag var så sugen. Vill ju va hemma i sommar med!

Är sugen att fortsätta jobba som informatör på Pliktverket, får se om jag får det! Isånafall blir det Sthlm, Gbg eller Kristianstad (eller hur de nu stavas)

Idag har jag:
1. Lämnat tillbaka 12 hjälmar som vi lånat till ett studiebesök
2. Tvättat bilen (så nu är den skitfin såklart)
3. Hämtat ut M90 lätt, skönt (för det är så jäkla varmt i M90:n)
4. Vart på vattengympa- dock sista gången för säsongen tyvärr..jag som börjat digga det stenhårt trots att det är jäkligt tidigt på morgonen (klockan sju)

Nää nu ska jag snart sluta för dan, haha Börta har gått för länge sen :)
Sen blire Glass och Prison Break och sen ska jag ut i det fina vädret oxå såklart :)
För snart då blire tyvärr sämre..då mamma kommer och allt (hon kommer till mig på tisdag woho :))

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback