Ut själv

For ut igår och festade..själv!
Försökte prata med några tjejer men kändes som om de blev mest rädda haha (som om jag försökte stöta på dem ir nå haha..tragiskt om de trodde det haha)

Det är faktiskt Lättare att prata med killar, haha. Köpte en öl och satte mig brevid 2 st killar..hela kvällen var jag med dem och deras kompisar typ. Var faktiskt himla trevligt, övertalade tom en att dansa (han brukar aldrig dansa)
Sen väntade vi på jackorna i typ en halvtimme (vi hamnade sist tillslut typ haha, för alla trängde sig o höll på)
Vi började prata med en kille som stod i kön som också for ut ensammen (Det var int bara jag)
Vi satt först och snackade vi 3 på en parkbänk sen så gick vi hem och såg film hos en (fast var så trött orkade typ int se)

Kom hem typ halv fyra..Glad att jag for ut (än att sitta hemma och tycka synd om mig)

pusshej


Kommentarer
Postat av: gabbe

du är så cool :)

2007-09-23 @ 18:04:04
Postat av: john

tufft att fara ut själv. =)

2007-10-13 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback