Så tragiskt

att nåt sånt kan hända, helt ofattbart.. Tänkte på dem hela dagen igår och även idag..
jag kan ju inte påstå att jag kände dem men man visste ju som ändå vem de var (alla vet ju vem alla är i Arvidsjaur)
Tänker hur det måste kännas för deras familjer och vänner...kan inte ens finna ord på det och kan inte ens tänka hur hemskt det måste vara!
Man inser att man måste ta vara på livet, för man vet aldrig vad som kan hända.

Det är ganska lugnt på jobbet just nu..sitter mest och stirrar på kontoret. Nä men idag har jag och Börta (eller Mack-micke som är mitt nya smeknamn på honom haha..han är så lat att han inte orkar göra något annat än mackor till lunch) gjort 2 stycken SKITSNYGGA affischer att sätta upp på skolorna.. och 1 till är på G :) 

Var på dejt i söndags..kan väl inte påstå att det var nån Toppdejt precis..visst var han väl trevlig..
Men inte alls min typ, jättesmal och bening typ och med ring i örat och så flöt inte samtalet så bra heller..kändes som han mest ville prata om sig själv.
Var sen på buggkurs, det är askul :)

Jag har blivit TräningsGalen
Tränar typ varje dag (nästan iaf)
Var och simmade 50 min idag, ganska tråkigt..var gode slut sen haha!
Imårn kanske det blir bowling, det beror på Börta.

Annars blire kanske gymmet, finns ganska många sötisar där haha :) men det är ju inte därför jag är där..men ett plus :) haha

pusshej






Kommentarer
Postat av: gabbe

yey mia nice update. du måste ligga i så jag får hålla koll på vad som sker där nere ;).. vi hinner ju inte snacka så mkt nu mera så.. :) ska uppdatera min med. blir nog imorgon... miss ya like hell. ska snacka med hell när jag far ner så ska vi styra upp en visit till dig :) puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback