kassamannen försökte flörta med mig?

haha var på COOP idag..haha gissa vad kassamannen säger (han var typ skum, kanske vid trettio)

- hur är allt med dig då? (jag helt förvånad, lät som han kände mig då han sa sådär)
- joo..det är bara bra..öh själv då? säger jag
- Ja tack det är bara fint säger han och ler.

- Ha en så trevlig helg säger han
- tack, desamma...

Han pratatade inte med någon annan kund än med jag haha..lustig prick det där! Om han försökte flörta eller bara vara allmänt trevlig är ju en fråga, men om han försökte flörta så lyckades han inte riktigt..

Är astrött, fattar inte vad det är med mig alltså!
Igår eftermiddag/kväll sov jag från halv fyra till halv nio..sen så somnade jag vid två igen och sov då till typ 12.
Det är nå för att jag sovit så lite på senaste tiden och tränat så mkt!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback