Hur kunde "Lejonkwinnan" gå vidare i IDOL?

Hon var ju sääämst, shit alltså!
Ringde faktiskt och röstade på Michel Citron, men NEJ han kom sist såklart!

Är hemma i Arvidsjaur nu :) så himla skönt! Kom hem igår..då såg jag o Mamma en mor och 3 döttrar (tror den hette så) den var jättebrafaktiskt (en riktig mamma/dotter- film)

Idag har jag o peter sett film också, skönt o slappa :) såg vägen till lycka med Will Smith (den var gode bra med..fast int lika) sen så har jag klippt mig, Eva (som jobbar hos loella är ju bäst..har aldrig blitt så nöjd som förut..så nu kommer jag bli stammis där haha :) )

Sen ikväll kom släkten på middag, vi bjöd på plankstek very nice :)

Imårn blire stugan o sen så blire fest :)

Far tebax till Eksjö på månda men det är ju ett tag kvar..tur de :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback