Blev bjuden på fika

Ja det blev jag. Inte av en kille som du kanske tror utan av en kvinna på soldathemmet (Catarina?, åh vad jag skämms att jag inte minns namnet) Det var jättetrevligt, träffade henne på gymmet i måndags och då småpratade vi och jag frågade lite om gym och så i Eksjö..men hon hade bråttom till jobbet så hon bad mig komma någon dag..så jag var där och pratade i ca en timme sen var jag tvungen att fara hem och äta för skulle och bowla med Börta och hans 2 tjejkompisar från Alingsås

Var trevligt, men jag vann inte :/ fast gjorde 5 strikar så jag var nöjd iaf..brukar typ göra noll i vanliga fall.

Idag har jag även vart och sprungit 5 km, gode nöjd faktiskt! Var egentligten på Tok för trött men jag gjorde det iaf!

Imårn blir det studiebesök på förbandet oså..sen ska jag ev fara på info om vasaloppet..ska kanske åka halv-vasan..o så tvätta och ev gymma sen på kvällen!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback