Att bo alldeles ensam i en ny stad

Kan vara väldigt ensamt, men det har ändå gått relativt bra..är dock värst på helgerna.
2:a helgen i mitt liv jag är helt alone..

Men en fördel med att inte känna nån är ju att man blir i topptrimm...tränar typ hela tiden haha
Men ska lära känna folk SNART, annars blir jag gaalen

Nån som har nåt tips hur man kan göra det?

En som jag pratade med på gymmet hade flyttat hit för ett x antal år sedan och hon sa att första året var hemskt, hon hade verkligen försökt lära känna folk och gått på olika saker men det var typ omöjligt

Positivt?

Nja blev lite deppad, MEN hon är inte jag och jag fixar ALLT

nu ska jag gymma

pusshej

Kommentarer
Postat av: jånga

du kan ju sätta upp en annons på konsum och skriva:
Ensam kvinna söker en man! Och sen gör du såna där lappar som man kan dra!

Eller varför inte en kontaktannons i tidningen?

2007-10-13 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback