Alla biblomänniskor ser fn likadana ut

haha var på bibblan idag här i Eksjö.. han som jobbade såg typ EXAKT likadan ut som bibblo-gubben i Arvidsjaur. Samma stil, samma friss, samma töntiga leende och lika skum.

Är det vissa typer som blir bibblo-gubbar? Det verkar fasen som det iaf!

Idag kom en försäljare och ville sälja en allmänbildningsbok- jag var snäll och släppte in han! (Brukar alltid va så otevlig mot försäljare) Men gav grabben en chans haha :P Han blev gode besviken då jag inte ville köpa, men orka ha en bok som man aldrig kommer läsa?

Imårn ska jag o Börta till pliktverket i Gbg, ska bli kul o träffa johanna och katrine =)
Jag ska köra bil alldeles ensammen, nää det går nå bra..måste typ gå o lägga mig snart..o ja packa med (fast behöv ju int ha me nå mkt)

Sprang 5 km idag..hade velat springa längre men jag mådde så konstigt så jag var nöjd iaf. Sen körde jag lite styrka på gymmet nån halvtimme :)

på torsdag får jag komma hem wiiee :) träffa kompisarna och släkten (synd att int tesa skull komma hem..suck)

pusshej







Kommentarer
Postat av: pia

bibblo-gubbe??
haha, de va de roligaste ordet på länge ;D hahaa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback