Ungar!

Idag har jag blivit terrad av ungar haha.

Först går jag förbi ett dagis, där två småpojkar leker med några pinnar.
När jag går förbi skriker de
- Titta tjejen! säger den första
- Där går en tjej säger den andra
jag småler för mig själv
Ungarna springer längs staketet och ropar glatt;
- Är du me i leken? Är du me i leken? Är du me i leken? osv..
Jag svarar: Nej det är jag inte
- Ska du till badhuset?
- Nej jag ska inte bada, säger jag
- PANG DU ÄR DÖD, säger ena killen och riktar pinnen mot mig

Andra bebis-terrningen sker på Hemköp i kön till kassan (som jag dessutom var tvungen att byta då de blev min tur, och de var aslånga köer..lagom kul) Ungen sitter på pappas axlar och pruttar mig i ansiktet FLERA GÅNGER, mysigt? NÄ skull int tro de, tur man inte är så känslig och det luktade som tur ingenting.

nu: Plocka undan
Sen: Se film med Rikard (som jag ABSOLUT INTE är intresserad av)

Kommentarer
Postat av: Niilla

vilken otur du hade kön. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback