Tokig i Sex And The City


image59
Jag kan bara int sluta se, det är så jäkla bra :) Har ju boxen, är på tredje säsongen nu..skulle lätt kunna sitta och bara se..men vad skulle det vara för liv?


Idag blev det sent på jobbet, halv sex! Hade en massa pappersarbeten som var tvungen att fixas efter vi kom hem från Vaggeryd. Föreläsningarna idag kändes mest sega men det är lätt för man vet ju precis vad man ska säga iaf!

Blev gym idag, riktigt bra gick det! Tränade mest ben (jag som hatar det egentligen, blev impad av mig själv)
Träffade den trevliga bevakningsgruppchef/soldat (vet inte vad han är?) så det var ju nice :)
En polare till han tränade i uniform, haha gissa varför? JO för han var lat och orkade inte byta, haha! Fick höra att Börta var ganska petig då de ryckte in, han var gode hatad, sa hela tiden till om fickorna var öppna osv..åh jag hatar verkligen sånt haha :P

nää nu ska jag försöka sova!

pusshej


Kommentarer
Postat av: malin g

eh jo sex and the city äger ;) har också påbörjat boxen ;) för ett tag sen:D går dock trögt. ser scrubs och 2 ½ men också så en del att se :P

2007-10-16 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback