Tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbax i Eksjö igen.
Var himla skönt att komma hem ett tag o träffa alla
For ut i lördags..inte världskul men var kanske inte på värsta partyhumöret heller. Det plus att ingen ville dansa :/
Häggan hade ju killen o Annika ville int o pernilla var borta..Aja Saknade dig tesa (alltid i dans-mood)

Var i Stockholm igår, shoppade lite grann; ett par gråa pumps på H&M riktigt söta :) jag kan inte hålla mig från att köpa skor alltså! Sen vare mest småtjaffs!

På Lindex frågade de om jag ville köpa rosa-bandet för att stödja bröstcancer.
Först sa jag NEJ, men sen ändra jag mig..hur snål är jag egentligen? Man måste ju som stödja

Nu: Var det idag jag hade tvätttid? Hoppas inte!
Sen: Laga köttfärssoppa
Senare: Gymma på Ing 2 och spana in en massa hunkar ;) haha näämen jag far faktiskt dit för att träna..LOVAR



Kommentarer
Postat av: gabbe

Miia jag kan dansa med dig ;)
emil är i eksjö, kan inte du ta å sätta han på ett plan hem till boden åt mig äru gullig ;)

2007-10-02 @ 16:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback