Skövde med skolisarna

Var i Skövde i torsdags o fredags på studiebesök på P4 o T2..
sen så spelade vi Laser Doom riktigt skoj ;) haha men andra ronden gick int så bra för sladden åkte ur heela tiden så det gick int skjuta. :(
Första gången kom Börta sist
Och andra gången kom jag sist

Haha och jag kanske är en material-skyllare som Börta säger (att jag skyller ifrån mig på allt annat)
Men denna gång var det faktiskt så, LOVAR!

Sen på kvällen blev det hamburgare och några åt pizza.
Sen for vi på puben och shakade ass hela natten lång ;)
Jäkla kul var det :) det är det alltid med skolisarna

Gissa vem jag såg på dansgolvet i Skövde? Jo bitchen från IKEA, hade bra lust att gå o säga till henne på skarpen, men struntade i det. Tur var nog det!

Har börjat inse vad jag är ute efter, jag vill träffa nån snart!

Haha John, jag kanske borde prova ditt råd haha ;)
- att sätta upp en affisch på Konsum "Kvinna söker man"

Pusshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback