Ser jag rik ut?

Eller ser jag bara allmänt dum ut, att jag skulle skänka pengar till konstiga männsikor?
- Har du 20 kr, till bussen? frågade en konstig gubbe
- Nee tyvärr (och jag ljög inte för jag hade verkligen inga pengar)
Han kollar surt, men går som tur va efter att han stirrat ett tag

Människor frågar mig alltid om pengar..haha!

I mårn kommer chefen och ska kolla på mig o Börtas föreläsning de går nå great :) O stackars Börta måst hoppa på kryckor för benet vek sig tydligen på innebandyn idag!

Vad har hänt idag då?
Ring runt o tjatat hos en massa skolor och så var jag på Jympa haha de var ganska kul ändå!

Nu: Slappa
Sen: Diska (Disken tar ju aldrig slut, så fort den gö de så dyk de upp ny igen)
Senare: Putsa kängorna (måst verkligen gö de)

Har kommit på EN sak, På konsum handlar allt konstigt folk och bara konstiga människor som jobbar där (iaf här i Eksjö) SÅ DÄRFÖR HANDLAR JAG PÅ HEMKÖP, haha ;)

Idag kom jag på att jag har pratat med två olika personer, som jag trodde var en och samma person. PINSAMT! Men militärer ser fn likadana ut, fast då man tänk efter så var de ändå int så lika..haha Tragiskt!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Joakim

Angående din fråga om journalistutbildningen:
Det är ta mig fasen en av de bästa valen jag gjort i mitt liv. Kul, utmanande och intressant. Har du bara intresset så tycker jag att du ska ge det en chans :)

Postat av: Pernilla

orskaen till att så många kommer fram till dig är för att du ser så snäll och trevlig ut. Tror jag.. :)

2007-10-25 @ 12:41:22
URL: http://pepparpeppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback