Nu var jag allt seg

Att skriva blogg alltså.

Idag har vi vart på föreläsning i Dalsjöfors, riktigt skoj..de var riktigt frågvisa men de var ju bara kul :) Och vi har lyckas svara på alla frågor hitills :)

Igår hade vi studiebesök, det var en klass från Vetlanda gymnasium som kom till Ing 2. De var också frågvisa, hann inte svara på en fråga så kom nästa, de pratade typ i mun på varann. Vi bjöd på bullar, de blev över en massa så jag och Börta vräkte i oss bullar haha, vi firade ju inte kanelbullens dag så vi gjorde de med råge igår istället :)

Shit vad han skriver heela tiden & jag tror inte ens jag är intresserad..vilket dilemma..men samtidigt är det ju kul o lära känna folk här i Eksjö.

Nää nu ska jag packa, ska ju till Skövde imårn på studiebesök med de andra skolisarna :)

pusshej

Kommentarer
Postat av: gabbe

jamen.. vem är han? inte intrsesserad? trodde inte jag heller att jag var först med emil.. haha tur att jag gav han en chans å lärde känna honom.. nu är han det bääästa som finns :)

2007-10-11 @ 13:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback