Nu äre dags igen!

Imårn bär de iväg till Sthlm för utbildning, vi ska till Berga, Marinbasen i Karlskrona och F17 i Kallinge (flygvapnet)
Blir skoj o träffa alla andra skolisarna igen, synd bara att int alla kommer (var en hel drös som är lediga..tyvärr)
Fest blire som vanligt på onsdag (blir nå lika kul som alltid)

Helgen har vart lugn, har int mått så bra så tog he lugnt (dock så for jag en sväng till Jönköping o shoppa lite granna igår)
Idag var jag på buggkurs, var egentligen int en jättebra idé mådde mest illa och var yr hela tiden (jag är nå dessvärre på väg att bli sjuk..hoppas bara inte de)

Nää ska packa klart nu, o sova ett tag innan jag far.
Ni får ha de så bra ;)
Syns om över en vecka!

Ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback