Helt död

Var på spinning just, fy sjutton vad jobbigt!
Blev så borta att jag höll på att ta med mig cykelrengöringsmedlet hem kom på det då jag skulle låsa upp cykeln. Snacka om att jag blev som i en annan värld.

Men bra program och trevlig & söt spinninginstruktören var det (han var dock gift och säkert 35)
Ett stort plus äre att det endast kostar 40 spänn att fara på pass vid badhuset! De har även core och boxning ;)
Första gången jag varit med om att man får låna handduk, behövdes verkligen!

Vi var inga många där jag och 3 tanter och så en gubbe, Min fråga: Vart fn är alla ungdomar?

Nu ska jag äta lite yoghurt med extra kalcium (ska tydligen vara bra) och en banan och duscha; det kan behövas vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback