Händelserik dag

Vattengympa imorse, var ganska kul faktiskt! Men segt att gå upp så tidigt (7 det)

Sen var vi på John Bauer gymnasiet och hade två föreläsningar, gick faktiskt bra! Roligare att föreläsa för äldre de är mer intresserade.

Sen for jag in en sväng på IKEA, när jag står och tittar på en badrumshylla jag skulle köpa är det en som knackar mig på ryggen
- Ursäkta, din ficka är öppen säger en tjej i 24- års åldern som hade råstrirrat på mig innan
Jag kollar ned och den högra "knapp fickan" är visst inte knäppt
- oj
Hon tittar surt & menande som "Vilken jävla slarver"

Jag tänker "Ursäkta men vad f-n har du med de o göra, vem f-n tror du att du är" Men kan ju inte säga det, eftersom jag är ju skolinformatör och ska ju alltid vara trevilg

På video-butiken i Eksjö då jag ska hyra Beck
Kassamannen; Är du säker att det där är ditt personnummer?
Jag; Ja..har alltid haft det
Kassa; Är du säker
Jag: Jaa, vill du se mitt leg eller vad?

Som om jag inte skulle kunna mitt personnummer
En gubbe på samma butik håller upp en film och tittar på mig

han; har du sett den?
Jag; Jag ska hyra den nu
han; Meen då kan vi ju se den tillsammans
Jag; skulle inte tro det..
kassamannen; Men då bjuder han ju på filmen och köper chips och hela kittet
Jag; Nja och skrattar

Sen på vägen hem möter jag en drogad kvinna typ
Hon: Har du 40 kr?
Jag: Nää, tyvärr (håller min börs i ena handen)
Hon: Men du är ju militär..

Haha som om att man skulle vara gjord av pengar som militär... NEJ
och som om jag skulle vilja ge mina pengar till henne..skull int tro de!

Nu ska jag städa och handla pappsen kommer snart!

//Mia


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det händer mkt kuliga saker för dig märkerjag. ;P

2007-10-05 @ 21:01:23
Postat av: thesese

Jag saknar dig så mycket vännen min! Måste komma och hälsa på men har inte tid nån jävla gång. I oktober är det full bokat men vi ses ju mest troligt till haloween. Sen får vi bestämma när jag ska komma ner! Inte svarade du när jag ringde i fyllan och villa i fredags jag hade typ gått vilse i umeå själv! haha men det gick ju bara bra Hur kul som helst på corona cu måste följa med! :P pussar

2007-10-07 @ 14:59:32
Postat av: malin

kräver uppdatering hära ;)

2007-10-09 @ 17:48:14
Postat av: Anonym

HAHA! sjukt rolig dag du. du är för go mia ;D ses imorrn!

2007-10-10 @ 19:54:51
Postat av: Axel

=) kul dag!

2007-10-12 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback