Första föreläsning med kidsen

Gick faktiskt riktigt bra, hade tre stycken i Dalsjöfors!
Dock så blev det vissa "fel


Första
blev lite för lång

Andra fick jag nått stört med "talet" lyckades inte uttala orden rätt alla gånger

Och tredje somnade en då vi hade föreläsning

Låter kanske inte så bra?
MEEN trots "småfelen" så blev det lyckat :)
Man blir ju dessutom bättre för varje gång!

Går riktigt bra att jobba med Börta, så jag är nöjd att det blev han jag skulle jobba med!

Föressten jag börjar undra vart jag egentligen har hamnat på för place! Här firar dem "Bonnadag" och Skogsmulle 50 år, trodde att jag var från buschen men verkade ha fel, här verkar det ta mig fn värre haha :)

Ihelgen kanske pappa kommer och hälsa på :)

Gymmet igår gick bra och mycket riktigt var det en sötis där haha :)

Nu: Slappa
Snart: Tvätta
Sen: Ska man gymma idag med?
Imårn: Spinning på jobbet :)

ha det fint!

//Mia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback