Figuranter för NBG

Idag har jag och Börta vart ute i "skogen" hela dagen från 08.00- ca 19.30
Vi fick spela figuranter för NBG, som hade byggt upp en camp (gode cool faktiskt)

Idag har jag insett endel saker:
Jag börjar INSE att min ENGELSKA ÄR SÄMST, jag lyckades inte säga rätt en enda gång på UNHCR
Börjar inse att jag måste fråga en person om han vill gå på dejt, han är så himla charmig, trevlig o söt!
Att jag är klantig, lyckades komma försent till tvätten så att jeansen blev kvar i maskinen vilket gör att;
Jag kommer missa vattengympan imårn :/ aja får bli sen nån gång ist!

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha! Vad klantigt att glömma bort byxorna. :) Mennu har du lärt dig en läxa.

Postat av: Niilla

Jag tycker den först skulle passa dig. :) nej, seriöst så tycker inte jag heller att dom var så vackra.

2007-10-19 @ 14:45:41
URL: http://pepparpeppar.blogg.se
Postat av: gabbe

yo bryd!!! klant ass är vad du är! fått rätt på jeansen än?...Ta chansen. VÅGA MIA!!! fråga ut honom, han lär ju säga ja ;)

2007-10-19 @ 18:01:46
URL: http://gabson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback