Duktiga Mia

Jag for ut i sprang i Skogen (Ja int i skogen-skogen utan på elljusspår) 5 km blev det, ska fortsätta springa minst en gång /vecka.
Riktigt fint väder här idag, soligt o allt..skönt väder (I Arvidsjaur snöar det & affärerna börjar sälja julsaker haha här märk man knappt att de börjar vara vinter snart..lite skillnad!)

Sen hade jag tänkt köpa ett skrovmål, men NEJ det gjorde jag inte! Utan gjorde Creps med köttfärsås & champinjoner och med kasser & championer..

Känner mig stolt och Nöjd haha ;) Blev en nyttig dag idag, men kanske gör jag marängswish sen de är ju int nyttigt precis men det är ju trots allt Lördag :)

//Mia

 Ps: Varför måst han va på övning en vecka?

Kommentarer
Postat av: gabbe

precis varför måste han vara på övning en vecka? (emil) ;) hahahaha...

2007-10-20 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback