jävla ungjävel som förstörde min cykel

Blir så jävla arg
Ska man inte våga ha ute cykeln utan att den blir totalförstörd.
Fick bära min cykel från stationen och hem och de är en j-la bit (dessutom hade jag två väskor och en handväska lagom kul)

Dagen började väl inte särkilt bra, pappas bil gick sönder då han skull skjutsa mig till tåget (har vart hos han i helgen) o höll på missa tåget, fick lov att ta en taxi.

Näämen annars har helgen vart bra, har hållt på med hästen en massa (har insett att jäklar vad kul de är med hästar) .hon är så söt o gosig (ibland) men en jäkla tjurskalle med. Var tänkt att vi skull på ridlektion men så snöade de så vi kom inte iväg med transporten (som hade sommardäck) men for o tittade iaf, snacka om duktig ridlärare lärde mig ändå en massa (så tränade med henne hemma hos pappa sen) Synd man int träffa donna s¨å ofta :/ ska kolla upp om jag kan börja ta ridlektioner här i eksjö (finns ju ett stall här utanför)

Veckan var skoj föressten, lika kul att träffa alla som vanligt. Jag o börta kom tvåa i brevtävlingen (att vi inte vann berodde mestadels på att Börta såg lite halvsur ut på kortet..han tog på sig skulden haha)
Vi var på mässen på Carl Berg då kadetterna hade felning (hette he de?) de höll på flumma egentligen fick vi int va där men va de iaf haha!
Sen fick vi åka stridsbåt90 (int så coolt som man trott) och se Jas 39 Gripen (dock var alla så bakis att de då mest var jobbigt)

Nu ska jag duscha, se SATC, fika o sussa för imårn äre jobbdax

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback