Helgens Dejt

Han kom hit han som jag träffade förra helgen då jag hälsade på Pia i Skövde.
Han hade med sig sina två vovvar, riktigt söta var de men nu har jag hår i hela lägenheten..suck måste städa.

Vi drack typ vin (ja det var riktigt gott, ett vitt o ett rött), Såg den svarta Dahlian (hur de nu stavas) bland annat....
Det var trevligt, men han bor långt bort plus att han är lite för gammal tyck jag! Men han var ganska het ändå ;)

Har käkat Pizza nyss, finns fasen inga goa här i Eksjö..de är bara flottiga o allmänt dåliga. Mkt bättre är pizzerierna i Skövde, var riktigt gott ;)

Nu: slappa
Sen: dammsuga upp allt hundhår
Senare: Gymma (om jag orka)


Kommentarer
Postat av: malin

nu är jag besviken! du har inte sagt nå om nån dejt ;) fy mia

2007-11-18 @ 19:48:55
Postat av: pia

"...bland annat" höhö, mia berätta hela sanningen nu ;) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback