"Dejt" igen!

Verkar ha blitt stordejtarn helt plötsligt! Måste fortsätta med det he är ju kul :)
Fast ännu roligare skulle det vara o få pojkvän!
Nää men ikväll var det trevligt, Han utbilda sig till teknisk officeri Halmstad!
Nån annan som vill dejta mig? (skojja)

Idag var typ en lustig dag faktiskt, Ungarna vi föreläste för var typ lite ja vet inte hur jag ska säga de..men efterblivna var vissa (hoppas ingen läser detta och tar åt sig)
När man får höra "Finns det ingen ROSA uniform..jag VIILLLLLLL HAAAAAA" så börja man ju undra om de verkligen gick trean på gymnasiet eller om man hamnat på dagis (hoppades innerligt att det var de sistnämda men så var tyvärr inte fallet"

Jag vet inte för hur många jag fick förklara att jag inte dödat nån, och att vi inte dödar folk utan att vi är fredsbevarande (de verkade de ha riktigt svårt att fatta)

Snacka om genomskinliga tjejer; det satt ett tjejgäng (typ 4stycken) och tydligen hade ALLA varit sjuk just den dagen då de skulle göra provet (att de ens orka försöka, lärarn fattar ju ändå..så trög är man ju int)

Nää ska sova nu!

pusshej

Kommentarer
Postat av: pussellipussIda

Dejta? Gör som jag istället Mia.. haha kram

2007-12-01 @ 06:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback