Jobb

Jobbade igår kväll (16-20) inte så länge men det kändes som att det ändå var nog. Blir att jobba samma tider ikväll. Var ändå gode kul faktiskt, och jag kom ihåg det mesta. Hade dock glömt lite vart vissa knappar sitter på kassan..men det är ju inte så konstigt.. Freddy sa att jag var då lika duktig som förr, haha. Men ikväll gåre väll ännu bättre.

Är hur trött som helst, drömde att några satt hoppressade över mig för att gömma mig..var jagad. så jag hade huvudet på ett konstigt sätt..har lite ont i nacken..haha. Vilka konstiga drömmar jag bruka ha alltså. Fattar inte vart allt kommer ifrån.

Får väll se om Ida hör av sig, om jag hinn va med henne innan jag börjar jobba.

Imårn blire fest :D så kul alltså

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback